خدمات سئو توسعه نرم افزار بینش

آیا می‌خواهید سایت شما در صفحه اول گوگل باشد؟ تیم نرم‌افزاری بینش، با سال‌ها تجربه در بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجوگر یا به اختصار، سئو (SEO)، باعث می‌شود سایت شما دیده شده، مشتریان بیشتری جذب کسب و کار شما شوند و درنتیجه فروش شما افزایش یابد.

افزایش رتبه در گوگل (SEO)

سئو و بهینه سازی سرعت

یکی از مهم‌ترین مورادی که بر روی سئو یک وبسایت اثر می‌گذارد، سرعت اجرا بر روی پلتفرم‌های مختلف مانند موبایل و کامپیوتر می‌باشد. تیم ما با بهینه سازی سرعت، رعایت اصول سئو و استفاده از کلمات کلیدی مهم، باعث رشد رتبه سایت شما و درنهایت جذب مشتری خواهد شد.

  • افزایش سرعت سایت
  • رفع خطاهای Google Search Console
  • استفاده از کلمات کلیدی مهم و اصولی
  • سئو سایت های چند زبانه
  • استفاده از تکنیک‌های بروز سئو
  • رعایت قوانین جدید گوگل
تماس و مشاوره

سئو یک وبسایت به موارد مختلفی وابسطه است. تیم توسعه نرم افزار بینش با به کارگیری جدیدترین تکنیک‌های سئو کلاه سفید، باعث افزایش کلیک موفق، افزایش رتبه در گوگل، افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر برای کسب و کار شما خواهد شد.

از جمله ویژگی‌های خدمات سئو توسعه نرم‌افزار بینش می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. بهینه سازی سرعت :
    • سرعت یک وبسایت برای مخاطبین آن سایت بسیار حائز اهمیت است. گوگل نیز برای تجربه کاربری بهتر بازدید کنندگان، بر اساس سرعت، یک امتیاز برای وبسایت شما در نظر می‌گیرد. معمولا بازدیدکنندگان از طریق گوشی موبایل وارد وبسایت شما ‌می‌شوند و معمولا امتیاز سرعت سایت‌ها برای بازدید کنندگان موبایل کم بوده و بر روی سئو اثر می‌گذارد. با استفاده از خدمات سئو و افزایش سرعت بینش می‌توانید این مشکل را حل کرده و بر روی موارد دیگر کسب و کار خود تمرکز کنید.
  2. رفع ایرادات سرچ کنسول (Search Console) :
    • تیم ما با استفاده از ابزار سرچ کنسول گوگل، سایت شما را تحلیل کرده، نقاط ضعف و قوت شما را پیدا می‌کنیم و سپس بر اساس اطلاعات بدست آمده، استراتژی مناسب برای بهبود رتبه سایت شما در گوگل را ارائه می‌دهیم. معمولا یکی از مهم‌ترین علت‌های رتبه پایین، خطاهای Search Console هستند که ما تمامی آن‌ها را نیز رفع خواهیم کرد.
  3. سئو سایت‌های چند زبانه :
    • آیا سایت شما چند زبانه است؟ آیا برای سئو سایت دو زبانه خود مشکل دارید؟ توسعه نرم افزار بینش به سئو سایت های فارسی زبان محدود نیست! شما می‌توانید با استفاده از خدمات ما، SEO سایت‌هایی با زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی را بهبود دهید و مشتریان بین‌المللی خود را پیدا کنید.
  4. رعایت قوانین جدید گوگل :
    • شرکت گوگل هر چند ماه یکبار موتور جستجوگر خود را بروزرسانی می‌کند که باعث پیشرفته تر شدن و اضافه شدن قوانین جدیدی در آن می‌شود. یک سئوکار حرفه‌ای باید تمامی این موارد را مطالعه کرده و دانش خود را بروز نگه دارد. تیم ما با استفاده از جدیدترین قوانین ارائه شده توسط گوگل، محتوای ساید شما را بازبینی کرده و تمامی موارد را اصلاح می‌کند.

برای دریافت خدمات سئو و بهینه سازی سرعت سایت خود، با ما در تماس باشید!

درخواست تماس